Snelle vraag?

Snelle vraag

Vul hieronder uw gegevens in en er wordt zo spoedig mogelijk contact opgenomen.

Personal Info

Contactdata

Contacttime

Contacttext

Newsletter

* Vereiste velden

Basis module

Sterke fundering

Met Combiflex Basis legt u het fundament voor het modulaire en uitgebreidere softwarepakket voor de wonenbranche: Combiflex 2.0. De basis module biedt alle belangrijke hulpmiddelen voor het afhandelen van uw orders. Zelfs voorziet deze basis module u van wezenlijke informatie die u dagelijks nodig heeft voor uw bedrijfsvoering. Het kunnen nemen van goede management-beslissingen, door uitgebreide omzetstatistieken, behoort in onze optiek daar ook toe. Toch is misschien wel het belangrijkste binnen Combiflex, dat het pakket u in staat stelt, om uw klanten op zeer persoonlijke wijze te benaderen. Bijvoorbeeld door een factuur met specifieke, op die klant toegespitste teksten en niet de bekende standaard ‘computerfactuur’, die ze van elke andere meubelzaak ook krijgen. Kortom, zelfs de basismodule is niet ‘standaard’ te noemen!

Orderverwerking en facturering

Het anders willen zijn dan anderen begint bij de orderverwerking of de optionele “offerte administratie”. Bij het invoeren van uw orders kunt u direct artikelen aanmaken of zelfs volstaan met een omschrijving van het artikel. Dagen aan invoertijd worden u hiermee bespaard. Door eenmalig aan het systeem te vertellen aan wie, u wat verkocht heeft, zijn ook meteen de overige werkzaamheden geautomatiseerd. Het plaatsen van bestellingen, factureren en plannen van leveringen; het is met een druk op de knop gebeurd. Handige branchespecifieke zaken zijn natuurlijk voorzien, zoals het vastleggen van een tweede (aflever)adres (of meerdere), registratie van aanbetalingen, voorzieningen voor ingezonden stoffen, etc..

Levertijd Controle Systeem

Door het Levertijd Controle Systeem worden de levertijden bewaakt. Door controles op bevestigde levertijden kunnen afwijkingen vroegtijdig gesignaleerd worden, waarover u de klant tijdig kunt informeren. Via herinneringsbestelbonnen, kunt u dan met een druk op de knop uw leverancier sommeren de goederen zo spoedig mogelijk te leveren. Zijn de goederen binnen dan kunt u desgewenst via automatisch te produceren afleverberichten de klant hiervan op de hoogte stellen. Ook hiermee wordt met een minimale inspanning, klantgericht handelen mogelijk.

Relatiebeheer

Natuurlijk kan bij klantgericht werken een goed relatiebeheer niet ontbreken. Via het relatiebeheer scherm – een belangrijk ‘knooppunt’ in het pakket – heeft u gelijk alle belangrijk zaken bij een klant in beeld. Openstaande posten, de status van zijn laatste order, lopende servicevragen, e–mail adressen, u heeft het gelijk bij de hand. Daarnaast kunt natuurlijk een hoop waardevolle informatie over u klant vastleggen. Bijvoorbeeld voor het versturen van mailings.

Managementinformatie

De managementstatistieken geven u inzicht in de actuele stand van zaken en veranderende situaties, waarop het beleid afgestemd kan worden. Met het grootste gemak produceert u omzetoverzichten per omzetgroep, per medewerker of per leverancier. U kunt daarbij zelfs een onderscheid maken tussen statistieken op basis van geschreven– en gefactureerde omzet. Specifiek is deze mogelijkheid ontwikkeld voor de wonenbranche, omdat het moment tussen geschreven en gefactureerde omzet vele weken kan bedragen. De actualiteit van uw managementinformatie wordt hierdoor dus gewaarborgd.

Meer mogelijkheden

Wanneer u meer mogelijkheden wenst, kunt u altijd uitbreiden met één van de vele andere Combiflex modules. Door deze modulaire opbouw bepaalt u, uw eigen instapniveau en groeitempo. Wenst u meer informatie over de mogelijke uitbreidingen, dan kunt u altijd contact met ons opnemen of de modulebeschrijvingen raadplegen.

Wat kunnen wij voor u doen?

Zullen we bespreken hoe uw bedrijf versterkt kan worden door onze oplossingen?

Personal Info

Contacttime

Contacttext

Newsletter

* Vereiste velden