Snelle vraag?

Snelle vraag

Vul hieronder uw gegevens in en er wordt zo spoedig mogelijk contact opgenomen.

Personal Info

Contactdata

Contacttime

Contacttext

Newsletter

* Vereiste velden

Service module

Betere en zorgvuldige afhandeling

Met de Service module is het mogelijk alle servicevragen (en klachten) op geleverde goederen zodanig vast te leggen in het systeem, dat de afhandeling daarvan op elk willekeurig moment kan worden gevolgd en bewaakt.

Na afhandeling van een servicevraag wordt het totale traject dat de servicevraag heeft doorlopen (desgewenst en afhankelijk van een parameter) weggeschreven naar een historisch servicebestand, zodat ook op een later tijdstip alles kan worden gereproduceerd.

De mogelijkheden van de Service module zijn in grote lijnen de volgende:

    • Vastleggen van service–/klachtsoorten. Per service–/klachtsoort wordt tevens vastgelegd wat een volgende stap in de afhandeling van de klacht moet zijn, bijvoorbeeld: retour leverancier.
 
    • Het invoeren en onderhouden van service orders. Bij vastleggen van een service order wordt een relatie gelegd met de orderregel(s) van een bestaande normale verkooporder. Als de betreffende normale verkooporder niet bestaat, dient deze vanuit de aanmaak van de service order te worden aangelegd.
 
    • Normale nog lopende verkooporders kunnen niet worden afgehandeld als er aan één of meer van de orderregels nog service orders zijn gekoppeld.
 
    • Bij de service orders kunnen zowel interne teksten (voor gebruik binnen het eigen bedrijf) als externe teksten (voor bijvoorbeeld leveranciers) worden vastgelegd.
 
    • Er worden diverse formulieren binnen de Service module ondersteund. De belangrijkste zijn de beoordelingsbon, de retour–/afleverbon, service brief aan leverancier en aan de klant.
 
    • Service–/klachtenstatistiek per leverancier met te selecteren klachtensoort per datum / periode.

Wat kunnen wij voor u doen?

Zullen we bespreken hoe uw bedrijf versterkt kan worden door onze oplossingen?

Personal Info

Contacttime

Contacttext

Newsletter

* Vereiste velden