Snelle vraag?

Snelle vraag

Vul hieronder uw gegevens in en er wordt zo spoedig mogelijk contact opgenomen.

Personal Info

Contactdata

Contacttime

Contacttext

Newsletter

* Vereiste velden

Servicemodule

Geen klachten, maar servicevragen! Een servicevraag wordt in veel gevallen een klacht als deze niet goed wordt afgehandeld en klachten voorkomt u met de service module. De hoeveelheid werk, het aantal te ondernemen stappen en soms ook de complexiteit van een servicevraag, maken het vaak moeilijk deze correct af te handelen. De service module laat u precies zien welke servicevragen er lopen en in welk stadium deze zich bevinden en/of welke medewerkers verantwoordelijk zijn voor de opvolging daarvan. Daarmee wordt de controle op de lopende servicevragen eenvoudig.

Servicemodule

De mogelijkheden:

- Integrale koppeling met uw orderhistorie
- Hierdoor heeft u in een handomdraai alle juiste gegevens in uw servicemelding staan
- Uni-Living ziet zelf of er sprake is van een garantiekwestie
- Automatische bevestigingsbrief naar de klanten
- Een bestelling plaatsen van de benodigde onderdelen, is met "een druk op de knop" geregeld
- Het plannen van de reparatie/levering is mogelijk via de planningsmodule, waardoor de planner dit kan uitvoeren
- Factureren van de serviceafhandeling is mogelijk (indien het bijv. geen garantiekwestie betreft)
- Koppelen van digitale foto's aan een service bon in het systeem
- Automatisch bijhouden van de servicestatistieken (zoals bijvoorbeeld hoeveel meldingen "Beschadigd in doos" er bij een bepaalde leverancier voorkomen)
- Door het vrij in te voeren statusschema kunt u uw eigen serviceafwikklingen vastleggen in de servicemodule. Daardoor sluit het perfect aan op uw serviceorganisatie

Wat kunnen wij voor u doen?

Zullen we bespreken hoe uw bedrijf versterkt kan worden door onze oplossingen?

Personal Info

Contacttime

Contacttext

Newsletter

* Vereiste velden